ماهِ من
از شنبه هر روز باید بیام سر کار، این تعطیلات نصفه نیمه هم تموم شد. چقدر زود گذشت... هر چند خیلی خوبه که گرما داره میره... خسته ام از کار، اما خدا رو شکر، شکر، شکر ..... مراقبم باش خدای خوب*
/چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ ... / / /
......
ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: ماهِ, نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 7:41