اولش نوشته بودم؛ "خداوندا مرا طعمه ی پرنده ای کن، گرسنه ی عشق ..."

خرید بک لینک

اولش نوشته بودم؛ "خداوندا مرا طعمه ی پرنده ای کن، گرسنه ی عشق ..."

یه دفتر شعر قدیمیِ نصفه نیمه رو پیدا کردم، حدودای سال 85 ... تنها چیزیه که مونده .... دلم یهو برا نوشته هایی که سوخت تنگ شد ....... بغض شد .............

/پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ... / / /

......

ما را در سایت ... دنبال می‌کنید

برچسب: اولش,نوشته,بودم؛,خداوندا,مرا,طعمه,پرنده,کن,گرسنه,عشق, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:50

صفحه بندی