
اولش نوشته بودم؛ "خداوندا مرا طعمه ی پرنده ای کن، گرسنه ی عشق ..." یه دفتر شعر قدیمیِ نصفه نیمه رو پیدا کردم، حدودای سال 85 ... تنها چیزیه که مونده .... دلم یهو برا نوشته هایی که سوخت تنگ شد ....... بغض شد ............. xa0 /پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ... / / / ...
ادامه مطلب
بس که قلبم برات بال بال میزنه .... xa0 - هزار باره، ها xa0 xa0...
ادامه مطلب