
الاغ خودتی و هفت جد و آبادت، دیوانه ی خود آزار، بیمار روانی... آشغالِ گوه... مریضی دیگه.. این برا دفعه قبلت. چشاتم مثل مغزت مشکل داره، چیزی که نمیبینی شیره، شییییررررر آشغال xa0 - من دوس ندارم هیچکی بهت توهین کنههههه xa0 /جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ... / / /...
ادامه مطلب
درد میکشم که درد میکشی ...... xa0...
ادامه مطلب