
یه جور کد نویسیه برا خودم. همین. تنها کسی که حالمو خوب میکنه روزت مبارک* /چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ ... / / / ...
ادامه مطلب
خب سخته تنهایی، من همیشه میمونم، گیج و کلافه میشم، همیشه. ینی چی که آقایون اجازه ورود ندارن. به نظر من که اتفاقا حتما باید آقایون باشن. xa0 xa0 /چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ... / / / ...
ادامه مطلب